سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتظران مهدی(عج)
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 24437
کل یادداشتها ها : 40

نوشته شده در تاریخ 90/9/18 ساعت 4:24 ع توسط محمدی


 

استعمارگران فرهنگ ستیز ،در جوامع اسلامی برای زدودن ارزشهای اسلامی تلاشی شگرف بکار گرفته اند تا در افکار افراد دگر اندیشی کنند .آنان به زنان القا میکنندکه ارزش زن در عرضه وجود و به نمایش گذاشتن زیباییهایی وجود اوست.

شکی نیست که یکی از آثار بی حجابی ،بی بندوباری و روابط نامشروع در ابعاد وسیع است چنانکه در دنیای غرب ،به خوبی دیده میشود و آثار نکبت بار روابط نامشروع بر کسی پوشیده نیست.

هر انسانی در برابر جامعه خویش وظایفی دارد و زنان هم برای اینکه به وظایف اجتماعی خویش بطور صحیح عمل کنند،گاهی اوقات دوشادوش مردان در زمینه های مختلف و گاهی در زمان جنگ پشت جبهه ها فعالیتهای عمده ای داشتندو برای اینکه بتوانند بهتر و با امنیت بیشتر در جامعه خدمت کنند باید حجاب خود را حفظ کنند تا از گزند خطرات در امان باشند.

پشت کار و تلاش و اراده زن ایرانی در همه جای دنیا زبانزد است و این در سایه  حجاب و عفاف اوست.

امیرالمومنین علی (ع) در نامه28 نهج البلاغه در رابطه با حجاب زنان می فرمایند:

زنان را درحجاب نگهدار تا از نگریستن به مردان باز مانند،زیراسخت گرفتن حجاب برای بقای عفت آنان بهتر است و بیرون  رفتنشان از خانه بدتر نیست از این که بیگانه ی را که به او اطمینان نداری نزد آنان به خانه آوری و اگر بتوانی کاری کنی که هیچ کس جز تو را نشناسد ،آن کار را انجام بده و زن را بیش از آنچه نفس( ذات ) خود او مقتضی است تملیک مکن.زیرازن مانند ریحان است نه قهرمان.و بپرهیز از غیرت در غیر موردش، زیرا زن صحیح و سالم را به بیماری وبی گناه را بدگمانی می خواند.

 

 








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ